środa, 5 marca 2014

Polskie drogi w budowie do 2020, głównie na kierunku Płn.-Płd. ( N-S )

Załącznik nr 5: lista inwestycji realizowanych w nowej perspektywie finansowej Unii Europejskiej 2014-2020, dla których postępowania przetargowe na wybór wykonawców robót są uruchomiane od 2013 r.
Do tej listy dołączono kolejne inwestycje:
  • A1 odcinek Pyrzowice – koniec Obwodnicy Częstochowy (budowa 2014-2017, koszt 2 997 mln zł);
  • S3 Legnica – Bolków (budowa 2015-2018, koszt 1 127 mln zł);
  • S5 Wrocław – Bydgoszcz, odcinek Białe Błota – Mielno, Wronczyn – Radomicko (budowa 2014-2017, koszt 3 556 mln zł);
  • S5 Nowe Marzy – Bydgoszcz (budowa 2016-2018, koszt 2 939 mln zł);
  • S7 Warszawa – Gdańsk, odcinek koniec południowej obwodnicy Gdańska – początek obwodnicy Elbląga, Napierki – Płońsk (budowa 2014-2017, koszt 5 550 mln zł);
  • S8 Radziejowice – Białystok, koniec obwodnicy Wyszkowa – Zambrów (bez obwodnicy Ostrowi Mazowieckiej) – (budowa 2014-2017, koszt 1 762 mln zł);
  • S19 Lublin – Rzeszów, odcinek koniec obwodnicy Lublina – Sokołów Małopolski Północ (budowa 2014-2017, koszt 5 423 mln zł);
  • S61 obwodnica Augustowa – granica państwa (budowa 2015-2020, koszt 1 700 mln zł).

5 komentarzy:

  1. ciekawe ile z nich uda się wybudować faktycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polskie drogi były,są i będą zawsze w budowie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak? a to można nazwać drogami? :D
      porażka a nie drogi...
      ale zawsze pozostaje mieć nadzieję, ze kiedyś będzie lepiej, prawda?

      Usuń
  3. nasze drogi zawsze będa w budowie, obiecują ze zrobia i nici z tego są...

    OdpowiedzUsuń
  4. Temat dróg już mnie nudzi, nic nowego nie wymyślą w tej kwestii. Jeżdżąc po polskich drogach, trzeba uważać, aby kół nie pourywać ;)

    OdpowiedzUsuń