wtorek, 18 grudnia 2012

Kredyt w banku na święta.



Zanim jednak skusimy się na konkretny produkt, warto porównać oferty różnych instytucji. Trzeba pamiętać, że banki podlegają pod nadzór finansowy Komisja nadzoru finansowego i nie mają możliwości oszukiwania klientów, tak jak parabanki Ostrzezenia_publiczne/000_index.html. Oczywiście, to nie jest lista wszystkich parabanków, tylko tych wobec których KNF ma poważne zastrzeżenia, co do ich działalności. Na tej liście jest również Amber Gold, który jest w upadłości likwidacyjnej. Parametrem, który najlepiej pokazuje, czy dany kredyt jest korzystny, jest RRSO czyli roczna rzeczywista stopa oprocentowania. Im niższe RRSO, tym mniejsze koszty związane z udzielaną pożyczką. Niestety firmy pożyczkowe, które udzielają tylko pożyczek, zwłaszcza na krótki termin, mają ukryte koszty, typu : ubezpieczenie i różego rodzaju prowizje. W poniższej tabeli widać, że banki z reguły od kredytów gotówkowych nie pobierają prowizji. Polecam również stronę internetową http://www.zanim-podpiszesz.pl/, która zawiera praktyczne porady przed podpisaniem kredytu.


Źródło: http://comperia.pl
...

4 komentarze:

  1. Dobrze, żę ja kredytu nie muszę brać, ale zestawienie bardzo pomocne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko w tym tygodniu miałam 10 telefonów czy nie chcę kredytu świątecznego. Dzwoniła nawet babka z banku w którym mam hipotekę "Ja wiem, że ma pani spory kredyt, ale może jednak jeszcze jeden mały?"
    No sami się proszę, aby brać i nie spłacać...

    OdpowiedzUsuń
  3. dziwi mnie, że ludzie biorą kredyty na święta...ja wolę zrobic skromniejsze swięta, niż pożyczać pieniądze z banku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy wyznają zasadę "Zastaw się , a postaw się" . Czy jakoś tak :)

      Usuń