Do tej listy dołączono kolejne inwestycje:
- A1 odcinek Pyrzowice – koniec Obwodnicy Częstochowy (budowa 2014-2017, koszt 2 997 mln zł);
- S3 Legnica – Bolków (budowa 2015-2018, koszt 1 127 mln zł);
- S5 Wrocław – Bydgoszcz, odcinek Białe Błota – Mielno, Wronczyn – Radomicko (budowa 2014-2017, koszt 3 556 mln zł);
- S5 Nowe Marzy – Bydgoszcz (budowa 2016-2018, koszt 2 939 mln zł);
- S7 Warszawa – Gdańsk, odcinek koniec południowej obwodnicy Gdańska – początek obwodnicy Elbląga, Napierki – Płońsk (budowa 2014-2017, koszt 5 550 mln zł);
- S8 Radziejowice – Białystok, koniec obwodnicy Wyszkowa – Zambrów (bez obwodnicy Ostrowi Mazowieckiej) – (budowa 2014-2017, koszt 1 762 mln zł);
- S19 Lublin – Rzeszów, odcinek koniec obwodnicy Lublina – Sokołów Małopolski Północ (budowa 2014-2017, koszt 5 423 mln zł);
- S61 obwodnica Augustowa – granica państwa (budowa 2015-2020, koszt 1 700 mln zł).
ciekawe ile z nich uda się wybudować faktycznie.
OdpowiedzUsuńPolskie drogi były,są i będą zawsze w budowie ;P
OdpowiedzUsuńtak? a to można nazwać drogami? :D
Usuńporażka a nie drogi...
ale zawsze pozostaje mieć nadzieję, ze kiedyś będzie lepiej, prawda?
nasze drogi zawsze będa w budowie, obiecują ze zrobia i nici z tego są...
OdpowiedzUsuńTemat dróg już mnie nudzi, nic nowego nie wymyślą w tej kwestii. Jeżdżąc po polskich drogach, trzeba uważać, aby kół nie pourywać ;)
OdpowiedzUsuń